013f5ae7ff784a88bccb157c02a87cad

הבחירה הבאה שלכם – פנטהאוז באשדוד

אחד החידושים האחרונים בנדל"ן הישראלי אלו ללא ספק דירות פנטהאוז באשדוד, שזכו למגוון רחב ומנעד של דירות ואזורים שונים, בין הרובעים השונים של עיר הנמל אשדוד. סגנון בנייה זה נחשב ליחסית די חדש בעיר אשדוד, והוא החל להיות שכיח בה יותר ויותר במהלך שני העשורים האחרונים. דירות הפנטהאוז בעיר נבנו בין 6-8 חדרים, כאשר כל פנטהאוז בעל אופי ובנייה ייחודים משלו. אבל בכדי למצוא פנטהאוז מעולה בעיר אשדוד, מומלץ להגיע אל חברת בנייה שאחראית על כמה עשרות פנטהאוזים בעיר כמו שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ.

פנטהאוז באשדוד – הבחירה הבאה

לא רבים יודעים אבל בעיר אשדוד נרקמים בשנים האחרונות עוד ועוד פרויקטים יוקרתיים, חלקם כבר נבנו בשנים האחרונות וחלקם עתידים להיבנות במהלך שלוש עד חמש השנים הקרובות.  אך מעל לכל פרויקטים הכוללים פנטהאוז באשדוד, מביאים עימם חווית חיים אחרת לגמרי, אפשר לומר עתידנית לחלוטין. כך שנוכל להנות מחדרי כושר מפנקים, מתחמים מגורים יוקרתיים, מרחק הליכה מאזורי פנאי ומסחר. אבל בעיקר להנות מחוויה חד פעמית של מגורים.

כאמור פנטהאוזים אלו מתאפיינים גם בבניות קודמות בעיר וגם בפרויקטים החדשים, חלק מאותם פרויקטים נמנים עם פרויקט לב הסיטי אלון 3-4 המציע דירות מפנקות, קאנטרי קלאב שכונתי, מיני פנטהאוזים וכמובן פנטהאוזים מפנקים וחדשים לחלוטין.

הקרבה אל הים או אל לב העיר

הבחירה שבין לב העיר אל ים היא בהחלט לא קלה, אך כשמדובר בחיפוש אחר פנטהאוז באשדוד נוכל למצוא נכס שיהיה או קרוב לאחד משניהם או באמצע. ומבין עשרות דירות יד 2 שיש כיום בעיר, נוכל למצוא דירות פנטהאוז מעולות עם בריכה, דירות 9 חדרים מרווחות ומרפסות שיקרבו את הים אליכם בקלות.
לכן אין צורך להתלבט כאשר מחפשים אחר פנטהאוז בעיר כמו אשדוד, אלא פשוט למצוא את הדירה הנכונה עבורנו.

ובכדי לקבל נכס ברמה גבוה, מרמת הגימור ועד ללובי הכניסה של הבניין, נוכל להתרשם מהפרויקטים המרהיבים של חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ שאינה בוחלת במפרטים מפנקים ודירות מרווחות ויפיפיות שיהפכו את המגורים שלכם לחלום.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?