NarkisimCam1-11_11_2021

כל הסיבות שייגרמו לכם לבחור ב- k tower ashdod

את הפרויקט הבא ככל הנראה רובנו מחפשים מבלי להגיד או להגדיר זאת, הוא לבטח כולל קרבה מינימלית אל שפת הים, בתוכו נמצא מפרט מפנק גם לדירה וגם לכניסה אל הבניין וכמובן קיימים בו מגוון שירותים שיגרמו לנו לא לצאת מהבניין ולא רק בסגר. הפרויקט הזה הוא לא אחר מאשר k tower ashdod המביא עימו בשורה של יוקרה והתחדשות אל העיר השישית בגודלה בארץ, ממנו נוכל להנות לא רק מנוף פנורמי מטריף ומשגע אלא גם ממפרט טכני שעוד לא נראה מסוגו בארץ. ולפרויקט השאפתני הזה אחראים לא אחרת מחברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ המובילה מגוון פרויקטים ברחבי הארץ.

כל הסיבות לבחור ב- k tower ashdod

תענוג הנוף שממנו נוכל להנות בבחירה בפרויקט k tower Ashdod, הוא רק התוסף הקטן ואולי השולי של המפרט המשגע ורמת הגימור של שני מגדלי המגורים בפרויקט. ראשית נוכל להנות ממפרט טכני עשיר לכל דירה הכולל: דלת כניסה יוקרתית, מעקה איכותי במרפסת, ריצוף פורצלן 60/60 בכל הדירה עם מרפסות שמש מפנקות שיעניקו למרפסת שלנו נוף ייחודי ומעולה אל הים. ולצד כל אלו בכל דירה קיימים נקודות תקשורת לכל החדרים, עם הכנה למזגן מרכזי וכמובן ברזים וכלים סניטרים ברמה הכי גבוהה.

כל אלו אמנם יכולים להימנות כסיבות נפלאות לבחירת דירת החלומות שלו, אך רמת הגימור והחיפוי שנקבל גם הם יהיו ברמה הכי גובהה ובמגוון דגמים הכוללים גם את חדרי הרחצה.

מהפרטים הקטנים ועד ללובי

תכנון פרויקט k tower Ashdod נעשה בחישוב קפדני ומדויק לכל הפרטים השונים שנוגעים לאורך חיינו, כמו שציינו במפרטים הטכניים בפסקאות שמעל, המחשבה על אורך חיים מפנק לא נעלמה מעיניהם של המתכננים. כך למשל נקבל גם אינטרקום במעגל סגור עם עמדת שומר, אבל גם הכנה לעמדת BBQ או בית כנסת ממש מתחת לבית.

ועל כל התכנון המבריק ומושלם הזה אחראית חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ, המובילה בניית בניינים מעוצבים, תוך כדי הקפדה על חומרי גלם איכותיים, שקיפות וסטנדרטיים גבוהים של בנייה.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?