12_08_2020 Camera 4 L

השכונה הבא שאתם רוצים להכיר – נרקיסים ראשון לציון

מדינת ישראל מכירה את רמת הצפיפות הקיימת באזורי המרכז, ומבין שלל הפעולות המתבצעות בכדי לפתור את הבעיה הזו התפנה גם מחנה צריפין הידוע לטובת שטחים נוספים לעיר ראשון לציון ההולכת וגדלה.
אחת השכונות החדשות היא לא אחרת משכונת נרקיסים ראשון לציון, הקורמת עור וגידים בימים אלו ומאפשרת לקהל הרחב מגורים באזור המרכז. השכונה הנמצאת באזור המזרחי של ראשון לציון מציעה בנייני מגורים בין 16 עד 20 קומות ומגוון של דירות מגורים שונות. ובכדי להבטיח את הדירה הכי נכונה וראוי לנו מומלץ לפנות אל שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ, המובילה פרויקטים ברחבי הארץ וגם בשכונת נרקיסים בראשון לציון.

השכונה הבא שלכם – נרקיסים ראשון לציון

מדינת ישראל אכן נמצאת בתנופת בנייה שעוד לא נראתה המון שנים, אך עם זאת שכונת נרקיסים ראשון לציון, אמורה להיות השכונה המדוברת של אזור השפלה והמרכז. שכן המיקום האסטרטגי של השכונה יוביל את תושביה ליציאה קלה ומהירה אל כבישי 431, כבישי הדרום, כביש תל אביב רמלה ובעצם לכל חלקי הארץ. המיקום הזה לא עומד כך לבדו, שכן יתווסף לכך גם קצב בנייה מהיר ושטחי מסחר שלא ישאירו אף דייר רעב.

ולא רק קצב הפיתוח אמור להיות חשוב, אלא גם רמת הבנייה שכן בשכונה זו מתכנסים טובי הקבלנים וחברות הבנייה בישראל, על מנת לפתח שכונה ברמה גבוה וייחודית בעלת מגוון של דירות ואזורי פנאי לדיירים.

בחירה נכונה-למשפחה ולמשקיע

עם המחסור ההולך וגדל של דירות ושטחים באזור המרכז, שכונת נרקיסים ראשון לציון מהווה פתרון מעולה עבור זוגות צעירים המחפשים להשתקע בעיר ראשון לציון וכמובן גם עבור משקיעים רבים המחפשים אחר דירה במחיר שפוי ובטוח להשקעה. יחד עם המוסדות הקיימים בעיר ועם אלו שעוד ייבנו בשכונה, השכונה יכולה להיות רלוונטית ומתאימה גם לזוגות צעירים וגם למשקיעים מתחילים.

ומבין שלל חברות הבנייה שהתמקמו בשכונת נרקיסים, הכירו את חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ המובילה שלל פרויקטים ברחבי הארץ, עם סטנדרטיים בינלאומיים ומפרטים טכניים מפנקים ובניית פרויקטים של מסחר, משרדים ומגורים.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?