12_08_2020 Camera 4 L

הפרויקטים המובילים של דירות באשדוד למכירה

העשור האחרון הביא לידי ביקוש הולך וגדל בערים שונות בארץ, אחת מהן היא העיר אשדוד אשר מצליחה על ידי הייחודיות שלה ודרך אותיות הרובעים שלה, למשוך עוד ועוד קהלים שונים אל תחומה. כך בשנים האחרונות אנו עדים לעליה בביקוש אחר דירות באשדוד למכירה וגם להשכרה, וכל אלו נובעים החל ממספר הולך וגדל של פרויקטים חדשים בעיר, והצטרפות הרשות המקומית לתוכנית התחדשות עירונית חדשה.
ובין אם אנו מחפשים דירות לאחר התחדשות או בנייה חדשה לחלוטין בעיר אשדוד, נוכל למצוא זאת אצל שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ.

דירות באשדוד למכירה והשכרה

אחד המאפיינים בהם ניתקל בעת חיפוש דירות באשדוד למכירה, יהיו כמובן המיקומים החדשים והנהדרים שלא מביישים אף עיר תיירותית בארץ. בעיר אשדוד נוכל לבחור בין דירות ובניינים מעוצבים בעלי מפרט טכני עשיר בלב העיר, ומנגד נוכל להתרשם מדירות קרקע או בניין מעולות וחדישות על קו הים ובקרבה אל הים. האפשרויות הללו הופכות את הדירות המתחדשות בעיר לא רק לרלוונטיות עבור זוגות צעירים ומשפחות, אלא גם עבור משקיעים מכל הקצוות.

ובהתאם לכל אלו ולמנעד הבנייה הקיים בעיר, הרשות המקומית מאמצת את התוכנית החדשה להתחדשות עירונית בה כל רשות אמורה להגדיל את כמות הפרויקטים בתחומה על מנת לזכות לא רק בסבסוד הפרויקטים אלא גם בתקציבים נוספים.

פרויקטים מובילים

הפרויקט הראשון הינו פרויקט מבית חברת תדהר, ונקרא כוכב הצפון אשדוד שם מתוכנן להבנות בניין בן 29 קומות ו162 דירות חדשות וביניהן דירות פנטהאוז ודירות 3 ו5 חדרים במחירים אטרקטיביים.
ומבין הפרויקטים המובילים שנוכל למצוא בחיפוש אחר דירות באשדוד למכירה, יהיה ללא ספק פרויקט שכבר אוכלס וממוקם ברחוב ארז 3-4 הכולל שני בניינים מעוצבים ועם מגוון דירות גן, 4 חדרים, דופלקסים ועוד דירות מתוכננות בקפידה ובעיצוב רב.

על פרויקט זה אמונה חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בע"מ, שמלבד פרויקט זה אחראית לעוד עשרות פרויקטים שונים ברחבי הארץ, הכוללים עיצוב מוקפד ותכנון אדריכלי ברמה הגבוהה ביותר. מבין הפרויקטים השונים נוכל למצוא מלונות, בנייני משרדים ומגורים.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?