Pro-Kgym uv selectiv_Page_12 (1)

הכל אודות מגדלי k tower

החיפוש אחר דירת מגורים חדשה מוארת, מרווחת ואפילו פונה לא הים  הוא חיפוש ככל הנראה משותף לא רק לזוגות הצעירים אלא גם ליזמים, לסטודנטים ובעצם לכל מי שרוצה לשדרג את חווית המגורים שלו.
בפרויקט K TOWERS  נוכל להיות בטוחים כי הבחירה שלנו כוללת לא רק דירה מרווחת ותקרה גבוהה, אלא גם נוף פנורמי מושלם אל הים, כזה שלא יבייש אף נוף של ריביירה אירופאית. ובכדי להבטיח כי הדירה הבאה שלנו תהיה מושלמת ומדויקת מהפרט הכי קטן, מומלץ לבחור בחברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ המובילה את בניית מגדלי המגורים קיי טאוור.

k tower חלום מגורים

מבין שלל התוצאות שנקבל בחיפוש אחר דירת מגורים חדשה, פרויקט k tower יכול להיות התוצאה המושלמת. שכן המפרטים הטכניים של המגדלים נבנו תוך כדי חשיבה החל מפיתוח סביבתי ולובי ברמה של חמישה כוכבים ועד לבית כנסת קרוב ואפילו חדר כושר לרווחת תושבי הבניין. פרמטרים אלו אינם נראים בכל יום ולבטח שלא בעיר כמו אשדוד.

לכן הבחירה בפרויקט זה היא איננה החלטה פזיזה או סיכון מחושב, אלא בחירה חלומית בה נמצא את כל הפרטים שנבקש לדירה שלנו והם כוללים בין היתר תריסי גלילה לכל חדר ומרפסת, מרפסות מפנקות ומעליות מהירות.

בחירה מדויקת לכל משפחה

מלבד היוקרתיות ומנעד המפרטים שאינו נגמר, נוכל לבחור במגדלי היוקרה k tower בין דירת 4 ו5 חדרים מרווחות ומפנקות לבין דירות דופלקסים מושלמות, מיני פנטהאוזים וכמובן דירות פנטהאוז המשתרעות על פני קומה שלמה עם בריכה פרטית! את החלום הזה מומלץ לא לפספס, שכן הקרבה שלו אל הים ואל שאר האזורים המרכזיים בעיר הופכים את דירות הפרויקט לדבר החם הבא.

ובאשר לבניית פרויקטים מהסוג הזה, נוכל להיות בטוחים כי חברת שוש נחמיאס חברה לבניין בעמ המובילה את בניית מגדלי קי טאוור, תעניק עיצוב ייחודי ובנייה בסטנדרטים גבוהים ביותר כמו בפרויקטים הקודמים שהובילה בעיר אשדוד. שכן חברת בנייה זו מובילה את הבנייה בעיר ובאזורים אחרים בארץ כמו תל אביב, רחובות וראשון לציון.

מעדיפים שנחזור אליכם עם הצעה מותאמת אישית?